Ang uteblivna trådprenumrenationsmail

Sv: Ang uteblivna trådprenumrenationsmail

Har du kollat så att du har rätt mailadress angiven i din kontrollpanel.

Sen får man bara ett mail om man inte varit inloggad.

Ex. Jag har haft krasch på min internetuppkoppling sön 20/11-fre 25/11.
Jag prenumererar på tråden »Bukepubkväll i Göteborg!, jag fick ett mail om uppdatering av tråden 20051120 22:06.
Sedan kom jag inte ut på nätet förrän igår. Då hade det kommit massor av nya inlägg men inget nytt mail.
Efter att jag läst tråden och markerat forumet som läst så har jag fått ytterligare mail om den.

Mailadressen är rätt, och dom trådar jag prenumrerar på finns där också..
Och eftersom jag är inne minst 5-6 ggr/dag, så har jag inte haft någon lång tid mellan jag är inloggad...

Har du provat att »Markera forum som lästa«?

Det gör du under snabblänkar/Markera forum som lästa, då markeras samtliga trådar i alla forum som lästa. Eller forumverktyg/Markera det här forumet som läst, då markeras samtliga trådar i just det forumet som lästa.

Testa och se om det funkar.

De kan inte ha hamnat i din spam-mapp i din webbläsare eller på annat sätt filtrerats bort hos dig?

Återkom gärna här oavsett hur det går så vi får reda på vad som var problemet.

IDAG är första gången jag fått spam..men det var inga svar från Buke :(

Och jag har haft Passagen både före och efter deras omstrukturering...

Och ända tills du "gjorde om" här på Buke så fungerade prenumrenationerna...

Idag, efter ca 1½ månad fick jag 1 mail i 1 av dom 3 trådar jag prenumrerar på...

2 av dom trådar jag prenumrerar på är "gamla" trådar som dock är "RÖDA" då dom fortfarande är EXTREMT HETA och aktuella...

Jag vill ha mina trådprenumrationer tillbaka :cry:

Jag skall undersöka detta närmare, såg att det finns några buggar rapporterade gällande prenumerationer, förhoppningsvis kan rättningar av dessa lösa dina problem.
Jag vet inte hur snabbt jag hinner gå igenom och fixa detta, förhoppningsvis skall det vara fixat senast nästa vecka.

Puttar upp.....

Efter det enda vilsekomna mailet så har det inte kommit några fler...:(

Oupps....i eftermiddag trillade det in MASSOR med mail....hoppas trenden håller i sej :bump: :bump: :bump:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
814
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama