Ang. nytt konto

E

Eomin

Hur kommer det sig att alla mina kontouppgifter är borta? Plötsligt har jag bara skrivit 12 inlägg i stället för runt 400 och min allra första avatar som är borttagen sedan länge är tillbaka! Varför? Känns inte alls roligt att helt plötsligt vara kravlare igen.

Sv: Ang. nytt konto

Om du läser ifatt på det här forumet samt i Bukefalos-nytt så kommer du att hitta många trådar om mega-datorhackningen som buke drabbades av för ett tag sen och som ledde till en månads data-förlust.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 701
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 903
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 845
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar