Ang. Marsvin

W

WithinTemptation

Hej hopp! :cool:Har allt ett par marsvins grabbar, teddy & släth, hanar. Älskar dem över allt annat :love: Någon som kan tips/skoj/lekar el ngt liknande? :o

Häng upp en gurka i en tråd eller annat i taket precis så de når. Mäkta uppskattat! :) Och min Zorro älskade såklart sin kära fågelboll med pingla i :love:

Lägg in lite olika grejor som dom kan hoppa lite upp och ner..det gillade min :)

Kartonger och rör är poppis. Gör ingångshål på flera ställen på kartongerna, bygg hinderbanor med dem, rör, högar med filtar eller gamla handdukar. OBS! Se till att ingen trampar på dem.. Sprid ut mat eller godsaker bland grejjorna att nosa reda på. Pinnar att gnaga på och tex. vedträn att klättra runt på. Vad mer? Jag brukade dra ihop mattan så den blev full med veck, som marsvinskavaletti. Grisarna rände fram och tillbaka av sig själva och busade!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 621
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 674
Senast: AbCdE
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka