Ang löshoppning

C

caroline_star

skrev en tråd under hoppning, men testar även här.

Jag undrar om det är ngn här på buke som vet om det finns ngt ställe där jag kan få hjälp att löshoppa min häst. jag vet verkligen inget ställe som gör detta. ni kan väl pm:a mig om det.

mvh carrrooooo:rofl::rofl::rofl:

Sv: Ang löshoppning

:D:D
jag bor i göteborg, glömde att skriva detta.. haha :banana:

mvh sandra

Sv: Ang löshoppning

Hör med ridklubbar nära dig om de har eller vet någon som har löshoppning. Unghästutbildare löshoppar ju alla sina yngre hästar som ska gå treårstest. Vi löshoppar i Slöinge men jag antar du inte vill åka så långt. Han är kanon annars :love:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 289
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 043
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: mamman
·
Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama