Ang klubbtävlingar!!

Ida_79

Trådstartare
Får man starta klubbhopp på ngn annan klubb än sin egen om man inte är medlem där? skulle vara bra för min unghäst o komma ut o tävla ngn annanstans än hemma men än så länge bara tävla typ 70-80 cm?????

Sv: Ang klubbtävlingar!!

Man måste vara medlem i klubben som anordnar tävlingen, man kan vara medlem i hur många klubbar som helst. dock får du bara lösa licens för 1
Lycka till:)

Oki man måste de alltså!! Fast jag hittade en klubb som där det står typ 30 kr för medlem o 60 kr för icke medlem,det måste juh betyda att jag får start den tävlingen utan att vara medlem?

Ja det borde du.
Troligtvis klassar dom "tävlingen" som träning, Ett sätt att gå runt TR:s regler. Då är det fritt fram men tror inte försäkringarna gäller om man ej är medlem (du måste då ha egen).

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka