Ang kaniner

A

Amanda_Bambi

När jag var liten köpte jag mig en brun liten kanin, han var en snäll och gosig dvärgvädur. En dag, ja en dag som alla andra dagar skulle min granne åka bort, jag fick då passa hennes honkanin, och givetvis lyckades hon rymma till min kanin Skrutt.
Några veckor senare, under påsklovet hittade jag 5 st underbara kaninungar. 2 st behöll jag. Den ena var precis som sin pappa, chokladbrun med snälla ögon, den andre som jag tog hand om var lite mindre, ljusare och tamare, men jag älskar dem ändå. Nu till påsk blir de 1 år men tyvärr är min käre Skrutt död......

Han dog i min famn, ja det är en lång berättelse, en riktigt hemsk och sorglig berättelse. Om du vill veta kan du väl skriva till mig....:eek:

Sv: Ang kaniner

Vad synd :(

Men vad fint att ändå ha fått ungar (:

Sv: Ang kaniner

Så sorgligt:cry: Men kul ändå att han hann få ungar:crazy:

Liknande trådar

M
Däggdjur Jag har en liten djävul till kanin på lite drygt ett år (född 28:e maj -08). Pappan är min egna kanin, världens goaste och snällaste...
2
Svar
39
· Visningar
6 404
Senast: Scandi
·
S
Däggdjur Hej alla glada bukefalister! jag har tänkt att fråga mamma om vi kanske skulle kunna skaffa några gerbiler då jag tycker de verkar helt...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: sally_lipton
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama