Ang avlivning och försäkring

victoria85

Trådstartare
Hej!

Ska avliva min häst och undrar om detta är något jag måste underrätta försäkringsbolaget om innan? Jag har ingen livförsäkring på henne så kommer inte få ut något ändå.

Hej!

Ska avliva min häst och undrar om detta är något jag måste underrätta försäkringsbolaget om innan? Jag har ingen livförsäkring på henne så kommer inte få ut något ändå.
När du inte har livförsäkring så är det bara att avliva och sen säga upp försäkringen. Eventuellt skicka in skadeanmälan om försäkringen kan täcka viss del av avlivningen.
Vilket bolag har du?

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 795
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 394
Senast: Jahopp
·
Hästvård Postade en annan tråd som ingen nappat på, så här kommer en ny. Min fina häst Skorpan har konstaterad gaffelbandsskada som tyvärr inte...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Honey07
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
824
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur