ändra startsida

K

konststycke

när jag öppnade en länk i ett mail så kom jag till en sida som då blev låst som startsida. även om man ändrar startsida under internet-alternativ så kommer denna sida tillbaks som startsida efter man startat om datorn.
hur gör man för att få bort den?
 
Ja tala om det så får vi alla samma startsida sedan som vi inte blir av med :D

Skojade bara, med ett allvarligt undertryck...
 
Vadå "allvarligt undertryck"?

Anledningen till att jag frågade är för att det finns olika metoder för att få bort olika startsidor.
 
Låter som om du fått in något slags adware - program på din dator, som sätter din startsida på nytt hela tiden. Ett tips är att ladda hem ett program som scannar din dator efter sådana här skräpprogram. Sök på tex google efter "SpyBoot Search And Destroy" eller Ad-Aware. Dessa program är gratis och går lätt att ladda hem och köra. De hittar då dessa elaka :mad: program och tar bort dem.
Lycka till !
 
Ja det är ju allvarligt om det läggs upp en klickbar länk här som man kan klicka på och är man inte så kunnig kan det ställa till problem.

Därför ansåg jag det allvarligt.
 
Om någon klickar på en länk i en tråd som handlar om att just den sidan har kapat någons startsida tycker jag faktiskt att den personen får skylla sig själv.

Jag har ingen lust att skriva ned allt jag vet om startsidekapning och chansa på att den information jag har kan vara till hjälp. Det är betydligt enklare att lösa ett problem om man vet exakt vad problemet består i.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
630
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp