Ändra på något?

Att ingen har svarat kanske helt enkelt beror på att ingen har någonting att anmärka på? :idea:

Jag tycker sidan var snygg, enkel, informativ och stilren. Personligen föredrar jag visserligen svart text, men det är såklart en smakfråga. Det enda jag kan "klaga" på är att rubrikerna inte är i samma nivå om man bläddrar mellan sidorna. Under "Utbildning" och "Sidor jag gjort" är rubrikerna längre ned än under "Anlita mig" och "Såhär gör jag sidorna". Sedan tycker jag kanske att loggan på startsidan är lite rörig. Det vore kanske bättre att t.ex. ha samma teckensnitt som i den loggan som ligger överst på alla sidor.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
263
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
430
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
13
· Visningar
521
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama