Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka bolag är det som inte har nekat? Tycker det blir lite konstigt när man kan avsluta och skaffa ny att det då inte skulle gå att ändra. Tänker att de borde väl vilja ha kvar sina kunder..I mitt fall har jag två i Sveland och resterande i Agria.Har tre olika bolag på våra 4 hästar. Detta pga att det är de bolag som hästarna haft när jag tagit över dem. Ville säga upp försäkringen på gamlingen men fick då veta att det inte går att göra förrän försäkringsperioden går ut. I de andra bolagen har det aldrig varit några problem. Har flyttat över och avslutat försäkringar tidigare på andra hästar jag haft i andra bolag.
Två av bolagen jag använder mig av har aldrig nekat att göra ändringar i försäkringen eller säga upp den.
Är If som säger att jag inte kan avsluta försäkringen innan perioden gått ut. Folksam och Agria har inte nekat till ändringar eller avslut.Vilka bolag är det som inte har nekat? Tycker det blir lite konstigt när man kan avsluta och skaffa ny att det då inte skulle gå att ändra. Tänker att de borde väl vilja ha kvar sina kunder..I mitt fall har jag två i Sveland och resterande i Agria.
Vilket bolag har du?
Egentligen kan man väl isåfall bara avsluta försäkringen och skaffa en ny om man vill ändra den och det inte spelar någon roll om den blir bruten pga reservationer