Anders knackar på hos Malin Baryard

Rosett

Trådstartare
Sänds ikväll kl 20 på TV4.
Ska ni se? Kul att de tar med hästkändisar i vanliga program.
Undrar om de kommer att snickra nåt. :D

Har ingen aning om vem Anders är? Arga snickaren? Är det när han håller på och bankar på slangar i badrum och pratar högt om att det är dåligt byggt? Jag har aldrig sett det förutom reklamen i 3:an eller 4:an? Vad gör han när han knackar på? Jag antar att det inte handlar om huset? :confused:

Har ingen aning om vem Anders är? Arga snickaren? Är det när han håller på och bankar på slangar i badrum och pratar högt om att det är dåligt byggt? Jag har aldrig sett det förutom reklamen i 3:an eller 4:an? Vad gör han när han knackar på? Jag antar att det inte handlar om huset? :confused:
Upplägget är att han knackar på hos kända personer med partner och hänger med dem i några dagar. Samtidigt får de hjälp att fixa något i huset eller lägenheten.
Blir mycket personligt prat och mycket värme.
Feelgood program

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 308
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 778
Senast: Jamtland
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 893
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 447
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel