Anden i flaskan

jacko

Trådstartare
Eller Future Fast Forward?

Du får tre önskningar uppfyllda vad gäller ditt hästliv - det kan röra sig om allt från utrustning till en känsla av en kraftfull trav!

Vad skulle du velat ha installerat i dig och din häst i Ekipage 2.0? Redan till nästa ridpass?

Endast fantasin sätter gränserna! :laugh:

Sv: Anden i flaskan

Jag önskar att min donna fölar ett fuxsto efter Skovens Rafael med lagom energi, en kraftig svans och samma temprament som sin mamma.
Och att hon efter fölning blir 10 år yngre och back in shape!

Åh, jag kommer på hundra önskningar :p

Men tre saker jag väldigt gärna vill är:
kunna sitta ordentligt i traven- även i ökningarna!
kunna göra bra byten
att min häst blir fri från sommarexemen/knottallergin

KL

Har bara en enda önskan just nu och det är att världens finaste svart inte blir utdömd vilket inte ens är troligt att hoppas på.

Första önskan är att min häst får en långt och härligt liv med mig! :love:
Andra är att hon går riktigt långt i hoppningen, OS? :d
Och den sista är att jag och min(a) hästar får en stor Herrgård att bo på om sisådär 8 år... :laugh:

Jag vill ha;
- en enorm ridkänsla
- min häst uppstallad på en stor träningsanläggning, med fullskötsel som tillval, fina ridhus och ridvägar
- frisk och kry häst som vill träna med mig i många år till

Jag vill ha:
Bättre travlängningar på min ponny (har svårt för längning men samlar sig fint)
En passande dressyrsadel
Fler dressyrtävlingar, har inte tävlat sedan i början av juni.... (två på paken har
dessutom ställts in, en pga misstänkt kvarka och den andra pga okänd sjukdom)

Plättlätt:

1 Ridkunskap och känsla som en elitryttare (tja som EG)
2 PENGAR i överflöd
3 Kusen hemma får en gång o elastisitet som Totilas:rofl:

Då är ju OS klappart o klart:banana:

Senast ändrad:

1. att min lilla tant blir ridbar igen så jag har två finfina pållar att träna på
2. en lagom stor anläggning för den verksamhet jag vill starta
3. massa pengar så jag kan driva runt alltihop

1. Att Stella blir lika fin och fräsch efter fölning som innan och håller i många, många år till.
2. Att den blivande saken föds frisk och kry och med prima talang för dressyr och allt annat vi kan tänkas hitta på! :d
3. Pengar.

1. Att min rygg blev bra så jag öht kan rida.
2. Att jag blev sådär helt orädd. Fast ändå inte "dum-tuff".
3. Pengar

1: Pengar
2: Att Leia blir den rutinerade hästen jag egentligen vill ha o behöver o därmed blir från 2 till 7 år på en dag o kan alla skolor!
3: Att bamora får visa sin potential utan skador och att hennes föl blir minst lika bra!

1. Att jag vaknar imorgon med en sjuhelsikes "ridkänsla" - en sån som är självklar
2. Att mitt överflödsfett som hämmar min fysiska ridförmåga försvinner i ett trollslag
3. Att kusarna får vara friska och krya och bara fortsätter utvecklas :)

Jag önskar att min häst inte hade varit så tittig, jag önskar att jag hade lagt en bättre grund i honom för 10 år sedan och jag önskar att jag i framtiden får bo i ett lagom litet hus, med ett lagom litet stall och få ha min häst hemma :)

1. Jag önskar att jag hade bättre ridkänsla
2. Att jag var en bättre dressyrryttare (typ proffsbra)
3. En riktigt lyxig lösdrift med allt inkluderat för både mig och mina två.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 639
Senast: Ramona
·
Hästvård Okej, vi tar det från början, hoppas ni orkar hänga med! Min häst är 7 år, fjording, vallack. Har tränats främst i distans men även...
Svar
6
· Visningar
2 353
Senast: Rebeckafalk
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 242
Senast: Emelei
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka