Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd man inte kan få in en bild lätt o smidigt.. På andra analyser jag fått står det ett värde kg/TS o ett kg/foder. Här är det bara ett värde, o väldigt luddigt skrivet (se ovan), om det är det ena eller andraUtgå i från värden som anges per kg foder, och strunta i resten.
Nej, detta är för idisslare.... men just det jag skriver i mitt inlägg, som gör att jag är förvirrad står här med: "värden anges per kg foder om inget annat anges" , och över står det "resultat produkt torrsub.FE" men under på min står det värden för häst, som MJ o Smrp istf OE AAV o PBV.Är det sådan här analysrapport, som det skrivs om i den här tråden http://www.bukefalos.com/threads/tyda-foderanalys.1425911/ som du har svårt att tyda?
Blir inte klok riktigt på analysen...på vä sida står det att "värdena är per kg foder, om inget annat anges", men precis ovanför TShalten o alla värden står det "resultat produkt torrsub.FE" så vet inte om värdena är per kg foder, eller per kg TS...Någon som vet??
När vi satt och räknade foderstater för får, så hade vi precis samma problem.Nej, detta är för idisslare.... men just det jag skriver i mitt inlägg, som gör att jag är förvirrad står här med: "värden anges per kg foder om inget annat anges" , och över står det "resultat produkt torrsub.FE" men under på min står det värden för häst, som MJ o Smrp istf OE AAV o PBV.