Amigo hero. Ponny eller vanligt?

Solvind

Trådstartare
Hej

Jag tänkte köpa ett amigo till min ponny i storlek 125. Problemet är att den storleken finns både som det vanliga och i ponny storlek. Är det någon som vet om det är någon skillnad i passform på dessa? Är ponny kortare i sidorna eller mindre hals eller liknande? Min ponny är mycket grov, som en liten ardenner och i såfall skulle det inte fungera. Men vore ju smidigt då ponnystorlekarna är billigare :D

Sv: Amigo hero. Ponny eller vanligt?

Jag har båda och har faktiskt inte märkt om det är någon skillnad storleksmässigt. Däremot var det inte ringar för liners på ponnymodellen jag köpte, men det kan ju varit en äldre modell jag fick också... Eftersom det var så billigt så kollade jag inte upp det närmare.

Sv: Amigo hero. Ponny eller vanligt?

Tack för svar. Det låter lovande.

Men är båda verkligen hero modellen? Som jag har förstått det har inte amigo hero ( 600 Denier ) något linersystem. Det har däremot amigo bravo ( 1200 Denier )

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 994
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
996
Senast: Elo
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 270
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur