Dominus dressyr kostar 14.750:- nu... :crazy: Hoppmodellen är dock något billigare.

Jo, man får nästan göra det...Leta begagnat alltså..
En beg bominus dressyr för 7´ låter ju helt ok.. Ska börja kolla runt lite! Tack för alla tips!!

Har också hört en del negativt om Kieffers sadlar, bl.a. att den djupaste punkten på hästens rygg och den djupate punkten på sadeln inte hämnar rakt över varandra för att Kieffersadel är gjord med djuper för långt bak, och därför hamnar ryttaren på fel plats och så får hästen ryggproblem.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag skulle behöva hjälp att tyda siffrorna på min amergiosadel. Det är en DJ dressyr.
Svar
3
· Visningar
294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka