Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vega jump special har vi. Vad är skillnaden?Vad jag har förstått det så är det i Halmstad bla som de kan ändra bomvidd på dem. Inte lika enkelt som med prestige sadlarna direkt men det ska gå.
Är det en Vega eller en Vega Jump Special du vill ha?
Roligt att höra. Hästen är lite muskelklen i ryggen. Å andra sidan så är han 14 år. Kanske de inte ändrar sig hemskt mycket mer då? Den sadeln vi prövar nu är liksom medium. Gamla sadeln var mw och den glider så vågar nog inte ta en större. Iofs så har vi problemet att de glider åt höger, också den vi har nu på prov. Håller på att utreda detta, var orsaken ligger.Jag har ingen hoppsadel men jag har en Amerigo Vega Icelandic och faktiskt en likadan till på gång fast sprillans ny så har några veckor att vänta innan den kommer! Älskar verkligen min sadel trots att den har typ tio år på nacken!(helt rak i bommen och slät fin stoppning även om stoppningen sjukt ihop något).
Amerigo är kvalitet, vill man ha kvalitet är det värt varenda krona. Jag vet inget om omvärmning men jag tänker att väljer man en storlek för bred så kan man ha padd tills hästen växer i den -om man beräknar att hästen skall bredda sig.