Ameo! Döp om rubriken "Avel"!

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

asan

Ameo! Döp om rubriken \"Avel\"!

Tycker att härstamningsfrågor har försvunnit rätt drastiskt. En orsak är troligen att rubriken "avel" inte får gemene man att associera till hingstar och stamtavlor m.m.

Kanske vore det en bra idé att döpa om rubriken så att fler fattar vad som diskuteras här. Hingstar och stamtavlor har ju inte alltid med avel att göra.

Mvh Åsa

Re: Ameo! Döp om rubriken \"Avel\"!

De här frågorna diskuteras redan på forumet »Om Bukefalos« (där de ska diskuteras).

Sedan är det inte Ameo eller de andra moderatorerna som bestämmer vad de olika forumen ska heta, det gör GUNNAR.

Re: Ameo! Döp om rubriken \"Avel\"!

Tack A_K_N. :) Precis så är det, det finns en tråd om det inne på Om Bukefalos just nu för den som har synpunkter.

/Erica - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 969
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
6 069
Senast: Vallmo
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Har beslutsångest angående val av gymnasium.. Skulle bara vilja få lite tankar och funderingar vad ni på buke tycker. Ska...
Svar
6
· Visningar
1 543
Senast: Dalkullan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka