Ambulanshelikopter- Veterinär

A

Aannah-Mani

Någon som vet om det finns Ambulanshelikoptrar för djur/hästar? :D

Sv: Ambulanshelikopter- Veterinär

Tror jag inte att det gör. Det finns ju inte ens i den omfattningen att alla människor kan få det. Möjligen att det skulle kunna finnas möjlighet någon gång om man bor på "rätt" ställe få ut en veterinär med helikopter. Men tror inte det finns många som hade haft råd att betala för det.

Sv: Ambulanshelikopter- Veterinär

Jag har hört ett rykte att de kan skeppa ut vet till färjor med helikopter. Men som sagt, bara ett rykte. Aldrig hittat bevis för detta.

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Ni vet ju det där med att man kan sätta en ljudabsorberande huva på hästar när de är reaktiva... har någon av er provat calming earplugs...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: Oh_really
·
Hästvård Någon som vet anledningen till att hästen ska stå på box i 24 h efter att den sprutats i en led? Jag glömde fråga veterinären och jag...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: Freazer
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 957

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII
  • Födda-24