Alternativ till Glucosamin?

Ridtjejen

Trådstartare
Hästarna är fräscha i benen med hjälp av Glucosamin, men finns det andra alternativ som också fungerar, men som kanske är billigare... har ni priser får ni gärna PM:a mig om man inte får skriva ut dom här...har flera hästar så det känns vid inköp i plånboken.

Sv: Alternativ till Glucosamin?

Hästarna är fräscha i benen med hjälp av Glucosamin, men finns det andra alternativ som också fungerar, men som kanske är billigare... har ni priser får ni gärna PM:a mig om man inte får skriva ut dom här...har flera hästar så det känns vid inköp i plånboken.

Nypon ! Är billigare, men man får ju ger den ganska mycket mer per dag. så vet inte hur mycket billigare det bli i längden ,

//madde

Du hade kunnat ge MSM istället, är bra för bland annat lederna och kostar lite mindre.

Cortaflex FUNGERAR. Är dyrt men har man hästar som behöver hjläp med ledvätskan tycker iallfall jag att man är skyldig att ge dom det bästa. ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 542
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka