M
mirjada
Jag har en skada i min rygg... nu har jag kommit i ett läge med arbetsförmedlingen att dom är med på att ge mig en utbildning (kan pga skadan ej ta vanliga jobb).
Jag vill jobba med hästar och efter som att dom "vanliga" hästjobben är för tunga så tänkte jag på det här med de alternativa behndlings metoderna.
Min tanke var att ta en massage utbildning som "grundpelare" och sedan bygga på med lite annat som inte så många har utbildning på och på så sätt inte ha så många att strida med kunderna om.
Det är (om det nu blir som jag vill) massor av dyr utrustning som måste köpas in så jag vill ha allas funderingar, erfarenheter tankar mm.
De jag funderat på är...
*värme kamera
*elektroterapi
*Magnetterapi
*Ljus/värme behandling (finns speciella apparater till detta)
*Ultraljud
*massage
Detta är det jag kan komma på...
Finns det nått mera?
Vad skulle du kunna tänka dig att betala för att tex få hästen fotad med värmekamera och vilken av de behandlingsmetoder skulle intressea dig (som kund)?
Har din häst blivit behandlad med någon av dessa metoder och vad blev resultatet? Nöjd?
Jag vill ha allas åsikter både positiva och negativa, funderingar mm.
Jag vill jobba med hästar och efter som att dom "vanliga" hästjobben är för tunga så tänkte jag på det här med de alternativa behndlings metoderna.
Min tanke var att ta en massage utbildning som "grundpelare" och sedan bygga på med lite annat som inte så många har utbildning på och på så sätt inte ha så många att strida med kunderna om.
Det är (om det nu blir som jag vill) massor av dyr utrustning som måste köpas in så jag vill ha allas funderingar, erfarenheter tankar mm.
De jag funderat på är...
*värme kamera
*elektroterapi
*Magnetterapi
*Ljus/värme behandling (finns speciella apparater till detta)
*Ultraljud
*massage
Detta är det jag kan komma på...
Finns det nått mera?
Vad skulle du kunna tänka dig att betala för att tex få hästen fotad med värmekamera och vilken av de behandlingsmetoder skulle intressea dig (som kund)?
Har din häst blivit behandlad med någon av dessa metoder och vad blev resultatet? Nöjd?
Jag vill ha allas åsikter både positiva och negativa, funderingar mm.