Älskade Yogatant!!

MissFideli

Trådstartare
Hon har hittat nytt favoritställe :love::love:

20779319.jpg

Sv: Älskade Yogatant!!

Samma ställe som min katt tyckte om tidigare.

Det står en säng utan ben bakom soffan, det är den han ligger på. Dock finns den platsen inte kvar längre eftersom sängen fått ben och används nu för tiden.

Hon är så söt med sin svarta nos! :D :love:
Jag är alldeles förälskad i dina björniga katter! :o :D

Goyya ligger på ryggkudden i soffan. Men jag måste sitta och hålla fast kudden, annars glider hon ner mellan kudden och soffryggen :D

Visst är hon :love: :bow:

Jag är också förälskad i dom :p

Du får skaffa en britt, man kan aldrig få nog av deras nalleutseende :love:

Så där ligger båda min flickor, men på själva ryggstödskudden och inte bakom. Gissa hur snygga Ektorpskuddarna blir efter ett tag när en 5,6 kg-klump :eek: har för vana att ligga där...

Om jag någon gång inte har huset fullt med katter som flyttat hit utan att fråga mig först vill jag ha en britt! Kan inte en sån hitta mig!:angel:

Jag kom på en grej! :idea: Du har inte lust och möjlighet att komma och hälsa på nästa helg, så kan vi åka till Strömsholm och titta på tävling också? :banana::banana:

Jag ska dit med min syster på söndagen, kan inte du komma dit också?
På lördagen är det kattutställning här, ska titta på den då.
Men du kan väl komma och vara med oss på Strömsholm?

Absolut! Tala bara om när ni ska dit! Det enda jag har inbokat på söndag är att jag har hästen då, men henne tar jag på hemvägen. Hon står bara några km därifrån.

Vi har inte riktigt bestämt än. Min bil är ur funktion, så jag måste ta mig till Arboga med tåg eller buss och sen åker vi bil därifrån. Men jag återkommer närmare. Jätteroligt!! :bump::bump:

Stackars bilen! :D Du har mitt mobilnummer kvar, va? Så kan du bara skicka sms och tala om när ni är på väg!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
355
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
175
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka