Älskade Kairi...

Tindrus

Trådstartare
Min älskade katt dog igår..
På dagen busade och gosade vi
På kvällen när jag kom hem kom mina grannar med henne i en låda och sa att de hittat henne påkörd ute på vägen.. :cry:

Hur fan gör man, hur går man vidare? Jag orkar inte med det här...det gör så jävla ont. Jag har gråtit i ett dygn och jag klarar inte av att göra någonting...och då vet jag att den värsta fasen inte ens har börjat..

Jävla skit...

Vila i frid, Kairi <3 jag älskar dig...:cry:

Sv: Älskade Kairi...

Vacker bild och vacker kisse.
Jag förlorade min katt för 4 år sen, det är fortfarande tungt till och från. Jag hade dock hjälp av mina kvarvarande 2. Men det lättar, även om det tar tid. Hur man ska göra är individuellt, men håll inget inne är mitt råd.

Usch, jag beklagar :(

Tyvärr är det sånt som händer när man har katter ute.

Har du några andra djur att ta hand om som även kan trösta dig?
Det brukar iallafall vara en tröst för mig när något av djuren har gått bort.

Låt det ta tid att vara ledsen, det är okej.

Vilken fin låda hon fått, med vackra rosor!

Tack...
Joo, jag har en häst och 2 katter till, varav en är hennes bebis...annars hade jag nog inte orkat fortsätta andas...knappt att jag gör det nu ju.. :(
Hmm, vad behöver 9 veckors bebisen nu?

Shit...det är så jävla tomt utan henne... :cry:

Tack OhNoez och MissFideli för era ord också..

Senast ändrad:

Eftersom ingen är 9 veckor antar jag den äter fast föda och är rumsren, så det är inget speciellt så. Men nu krävs det ju att den andra katten går in och tar hand om uppfostran!

Och, just ja, om ni tar fler kullar, låt då inte mamman springa ute. En olycka händer så lätt.

Men vad ledsamt :(
Så fin din katt var. Jag vet hur fruktansvärt det är att förlora ett djur och när det går så här fort hinner man inte fatta det heller.
Kramar om!

Precis...jag har ingen aning om hur jag ska kunna acceptera det här just för att det gick så fort,.. totalt meningslöst.. :cry: Hon var så himla fin och mysig, tyckte om alla, världens socialaste, pratade heeela tiden... Vi hade knappt en lugn stund här hemma... :( Hon fattas verkligen...

Mandh & liten_virrig
tack så mkt..

:(

Usch, att så hemska saker kan ske så snabbt. :(
Jättefin kisse, beklagar sorgen efter henne. Hoppas hennes barn utvecklas bra ändå.

Va tråkigt ):
Måste bara säga att hon va jättefin ! Verkligen ! Och jättefin "kista" hon fått !

*kramar*

Jättevacker katt och vad fin hon såg ut sin fina kista. Jag brukar faktiskt inte sörja andras katter och speciellt inte utekatter heller, men hon var riktigt, riktigt vacker och tom jag blev nu lite ledsen.

Kattungen är nu alltså nio veckor. Det är ju egentligen nu kattmamman börjar lära kattungen att vara självständig. Kan någon annan katt stanna inne med ungen och försöka lära den "lite hyvs" sas? Dom här sista veckorna är ju egentligen väldigt viktiga för att ungen sedan ska bli stabil och trygg.

Jättevacker katt och vad fin hon såg ut sin fina kista. Jag brukar faktiskt inte sörja andras katter och speciellt inte utekatter heller, men hon var riktigt, riktigt vacker och tom jag blev nu lite ledsen.

Kattungen är nu alltså nio veckor. Det är ju egentligen nu kattmamman börjar lära kattungen att vara självständig. Kan någon annan katt stanna inne med ungen och försöka lära den "lite hyvs" sas? Dom här sista veckorna är ju egentligen väldigt viktiga för att ungen sedan ska bli stabil och trygg.

Tack så mycket...jo, hon var himla fin faktiskt..

Min andra katt har agerat extramamma i ett par veckor redan, och nu har det blivit ännu mer, så det går nog bra hoppas jag,. Verkar som att hon gärna stannar inne med honom också, vilket är skönt, annars blir hon jätteledsen om hon inte får gå ut..

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 468
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 254
Senast: Eva S
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 847
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar