Älska Snö:)

P

Primadonnan

Så har snön äntligen kommit till Skåne!
Shiit va glad jag blir varenda gång:)
Och det gäller ju verkligen att utnyttja minsta lilla minut som det är snö!
Så på mä miniskidorna och tolkningsgrejorna!! Har nog aldrig mötts av så glada och leende människor som när jag o en kompis var ute med hästen! Kul att man kan glädja andra:)
Sen att man hade skidglasögon o tosingamössa kanske bidrog liiiite till alla glada skratt!
Det ser ju sjukt kul ut när dom åker där bak alltså, men det vill ju till att ha en säker häst så man kan se hur bra balans dom har!! Haha.
Aja, något ni kanske borde prova:)
Ha en trevlig helg!
//P

Sv: Älska Snö:)

Tyvärr...hade gärna gjort det, men ingen av oss hade kamera med oss (SÅKLART) Typiskt! Glömmer alltid!
Men kan ju hoppas snö ligger kvar till helgen för då lär de bli ett race till, o då med två "åkare" :)

Du får nog oxå snö snart=) Hoppas jag! :)

Jag hoppades också på det, men här har vi bara ett par cm. Idag blåser det som sjutton och har gjort det sen igår kväll, och tempen ligger strax under noll.
Såna dagar man inte känner för att släppa ut hästarna ens, även om mina alltid är ute i alla väder!

Hoppas faktiskt idag att det inte börjar snöa, för snöstorm ser jag inte fram emot!

Kom ihåg kameran nu då!
Lotta

Här har de oxå börjat blåsa ordentligt! Går knappt att vara ute:(
Sån här vinter vill jag inte ha!! Jag vill bara ha lugnt å fint och snö:D
Men men, man kan inte få allt här i världen.
Blir det tillfälle igen till att tolka kan ni ge er på att kameran ska va laddad!!! :)

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Mia_R
·
E
Träning Jag var dum jag vet, som lärde min B-ponny stegra på kommando. Började med att han blev rädd för saker som låg på gården, reste sig...
Svar
19
· Visningar
4 075
Senast: Vita_N_6520
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 716
Senast: 333
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka