• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare foreverflugan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 884
F

foreverflugan

har hört så mycket gott om aloevera. funderar nu på om man kan använda det på hästar med lika bra effekt? :D

Sv: aloevera?

Använder också aloevera och det funkar på det mesta! Tyvärr så kan det vara 96 timmars karens på vissa sorter...

Sv: aloevera?

min häst hadde magsår, aloevera är utmärkt för det, vet itne om det var magsåret som lagades, eller om det hjälpte min härst att bli lugnare, det var så att hästen var väldigt orolig, trivdes itne med olika träningsmetoder och jag var en dålig ryttare då oxå... iallafall, så hjälpte det otroligt bra!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: Bison
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
700
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 289
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V