M
Maxmax
Jag har två katter som har växt upp ihop. Dom har alltid varit bästa komipsar tills för några dagar sen. När dom satt dom ute båda två i koppel. Den ena Felix hade trsslat in sig en grästrimmer och satt helt fast när jag kom ut. Den andra katten Max blev jätte rädd och attackerade Felix. Det blev väldens kattslagsmål. Dom skrek och slogs hejvilt. Felix fick ena örat ganska kraftigt upprivet och blödde från tre klor. Max klarade sig med att blö från två klor.
Nu kan jag inte ha dom i samma rum ens! Så fort dom kommer i närheten av varanndra som börjar dom morra och sen ryker dom ihop igen.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har provat att ge dom räkor som dom gillar, tillsammans, men det gick inte. Vi har försökt att hålla i dom så dom ser varanndra men det slutade med att Max rev upp min arm.
Dom beter sig som om dom aldrig har sett varandra. Dom är båda kastrerade.
Jag har funderat på att ta kontakt med någon som kan prata med djur. Vad tycker ni om det?? Vet ni någon som är seriös och bra?? Jag bor i Esklistuna.
Snälla hjälp mig!!! 
Nu kan jag inte ha dom i samma rum ens! Så fort dom kommer i närheten av varanndra som börjar dom morra och sen ryker dom ihop igen.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har provat att ge dom räkor som dom gillar, tillsammans, men det gick inte. Vi har försökt att hålla i dom så dom ser varanndra men det slutade med att Max rev upp min arm.
Dom beter sig som om dom aldrig har sett varandra. Dom är båda kastrerade.
Jag har funderat på att ta kontakt med någon som kan prata med djur. Vad tycker ni om det?? Vet ni någon som är seriös och bra?? Jag bor i Esklistuna.