Alltså...

YorkWann

Trådstartare
...blir ju skitorolig, när katterna inte är inne efter tio :crazy: De är inte vana att vara ute när det är mörkt och de är inte ute mer än ca 3timmar om dagen än.

Sv: Alltså...

Katter ser ju urbra när det är mörkt, så det brukar inte bekomma dem.

Var dom nöjda över sin fångst ;).

Tror du?? :D De spatserade framför mig hur länge som helst! Trippade verkligen! Här var inga pojkar med tassarna kvar på jorden efter den fångsten :D (Det var verkligen världens minsta mus :o )

Och idag regnar det, så då piper vi lite och lägger oss tillrätta i soffa nigen :cool:

Va glad att det va en mus, min minsting kom stolt hem med en padda :crazy: urk!
Tog den bara ifrån henne å sen dess har hon inte kommit hem med något, hon är väl rädd å förlora bytet :rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
632
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama