Alltid se "details"?

S

Spider84

Kan man ställa in Windows XP så att den alltid visar innehållet i mapparna med "details" som förstahandsval.
Avskyr att den väljer Thumbnails först! Ställer konstant om det och är så trött på skiten. :crazy:
 
Sv: Alltid se "details"?

Du ser först till att mappen du står i visar saker så som du vill ha dem. Sen går du upp i menyn och väljer Tools - Folder Options - View. I Folder views så väljer du Apply to All Folders så blir alla likadana. Och har du XP på svenska så får du översätta...
 
Sv: Alltid se "details"?

Ah smart!

Duktig jag är som lyckats missa det. :D

Tackar! :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 724
Senast: Hermelin
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 882
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 838
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp