Allmänt svar-knapp?

buschiq

Trådstartare
Jag har sökt lite här men inte hittat just den här frågan...

Skulle det vara möjligt att ha en svarsknapp som inte svarar ett speciellt inlägg utan istället skriver "allmänt svar" eller något liknande utöver de alternativ som finns idag? Knapplån kan ju diskuteras i all oändlighet, för vissa är det jätteviktigt och andra bryr sig ej. Med en allmänt svars knapp skulle man slippa fundera...

Eller, en svarsknapp som heter "svar till trådskaparen" eller något liknande så man slipper backa - ibland ganska långt - för att svara trådskaparen åtminstone.

Bara en tanke i knapplånets värld ;)

Sv: Allmänt svar-knapp?

Ja, det tycker jag också hade varit utmärkt för att slippa alla "kl"! En knapp för "Svara på detta inlägg" och en knapp för "Svara på tråden/ämnet" :idea:.

På ett väldigt stort forum så har dom så. Man "Svarar allmänt till ingen speciell". Om man ska svara någon specifik så får man helt enkelt citera den personen. :laugh: Funkar bra.

Fast jag skulle Inte vilja ha en allmän svarsknapp ISTÄLLET för det spceifika vi har, utan i så fall en till knapp.

jag tycker iofs inte att det är jobbigt att gå tillbaka och svara första inlägget, alternativt knapplåna! :p

Fast jag skulle Inte vilja ha en allmän svarsknapp ISTÄLLET för det spceifika vi har, utan i så fall en till knapp.

jag tycker iofs inte att det är jobbigt att gå tillbaka och svara första inlägget, alternativt knapplåna! :p

Nej, det vill inte jag heller. Men jag väljer nog hellre så, än att folk skriker om knapplån.

Folk skriker om knapplån helt i onödan, till saker som är helt uppenbara att det inte är till dom. My god, jag hatar den här knapplåns-hysterin. :crazy:

Min tanke var just en ytterligare knapp, "allmänt svar" (eller något i den stilen), för vill man svara ett specifikt inlägg är de vanliga, befintliga knapparna jättebra.

Fanns inte det förut? En knapp längst ned som det stod 'svara' på? Varför är den inte kvar? eller är jag snurrig:p?

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är frågan och jag har inget direkt självklart svar på det. (och så kommer en mindre uppsats..) De senaste åren har jag varit (och...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Killaloe
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 538
Senast: scizofren
·
Distans Jag gissade på att jag får bäst svar här. Hittade dock ingen tråd inom ämnet när jag sökte. Nu har jag fått massor med inspiration då...
Svar
12
· Visningar
1 750
Senast: Amha
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama