Det är ju jättebra!Fick sålt lådan med svenska böcker för 500 kr!
Det var 59 st böcker så priset är väl egentligen inte superbra men det är betydligt mer än jag trodde jag skulle få, mest glad att bli av med en kartong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju jättebra!Fick sålt lådan med svenska böcker för 500 kr!
Det var 59 st böcker så priset är väl egentligen inte superbra men det är betydligt mer än jag trodde jag skulle få, mest glad att bli av med en kartong
Dubbelkollade nu, och tyvärr inte fått några pengarOj!
Jag gjorde ett uttag 10 april, 11 april hade jag pengarna på kontot. Har du dubbelkollat på banken att du inte fått in dom?
Det står dock på Vinted att de ska komma den 17e,men de har ju redanVisa bifogad fil 143580 kommit
Jag tror att anonymiteten på Vinted och att det inte krävs så mycket kommunikation mellan parterna är grejer som jag gjort att jag gillar upplägget. Och att reglerna och tillvägagångssätt -oavsett om jag gillar alla eller ej- redan är satta, så risken att behöva lära upp någon hur man bokar frakt eller tar emot ett paket är inte så stor därNu har jag lagt ut min balklänning till försäljning. Både på Vinted o Facebook.
Undra varför det kändes jobbigare att lägga ut på facebook än Vinted? Antar det blir mer personligt där eller nått. Eller för att jag måste träffa någon ifall det blir sålt...
Hade en annan klänning också jag tänkte lägga ut. Men såg då att det var fläckar från deodorant på. Undra om det går att få bort på något vis även fast dom är gamla...
Jag är helt inne på samma linje. Perfekt med anonymiteten och så smidigt.Jag tror att anonymiteten på Vinted och att det inte krävs så mycket kommunikation mellan parterna är grejer som jag gjort att jag gillar upplägget. Och att reglerna och tillvägagångssätt -oavsett om jag gillar alla eller ej- redan är satta, så risken att behöva lära upp någon hur man bokar frakt eller tar emot ett paket är inte så stor där
Fick även sålt den andra lådan med engelska böcker till samma pris och till samma snubbe. Han hörde av sig dagen efter och sa att han kunde ta den andra lådan också, väldigt trevlig kille och smärtfri affär.Fick sålt lådan med svenska böcker för 500 kr!
Skitbra ju! Det är så härligt när man lyckas få in "osynliga" pengar.Fick även sålt den andra lådan med engelska böcker till samma pris och till samma snubbe. Han hörde av sig dagen efter och sa att han kunde ta den andra lådan också, väldigt trevlig kille och smärtfri affär.
Helt okej med 1000 kr in för något jag trodde jag skulle behöva kasta
Absolut! Och mer plats med två lådor borta.Skitbra ju! Det är så härligt när man lyckas få in "osynliga" pengar.