Allians '08' Ponny Lag SM

Status
Stängd för vidare inlägg.
V

viktory

Finns det några duktiga ponnyekipage i som tillhör Stockholms regionen som skulle vilja bilda allians inför LAG SM FÄLTTÄVLAN?Själv hade vi 4 starter i lätt klass kat D förra året (med bl a en vinst och 2 andra placeringar).Vi har ev 2 ekipage,båda D ponny, så B eller C ponny behövs ju oavsedd.Jag tycker inte det ska vara något bindande om man svarar här, vill bara höra oss för vad som finns 'där ute'?Våran första tävling iår bli Åkerbo-lätt

Sv: Allians '08' Ponny Lag SM

jag har en D-ponny som inte är säkert att jag behåller hela 08 men troligtvis. Hon gick SM förra året Munsboro teddy heter hon. Jag rider för Södertälje RK och vi har ej något lag. Jag vet inte om jag kanske ska rida med ett lag i skåne men om det ej blir något så skulle jag gärna vilja vara med.
Vi har vart i kinda i år och red lätt hade en dålig dressyr tyvärr och jag skulle bara ha en utbildningsrund i terrängen så där av tidsfel. ja ska också till åkerbo men rida CnCP* men vi kan ju höras senare närmare Sm.

Våran ponny heter Pampas-även han har gått SM -07 medstora syster-tävlar för Waxholm

Men rider inte ni för Waxholm fortfarande?

Ju-det gör vi:banana:Fast WFRK få inte ihop ett eget ponnylag-flera av våra ryttare har gått över till häst.

Annonser och efterlysningar hör inte hemma på diskussionsforumet.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter ett fantastiskt framgångsrikt år för Hermanstorps K&RKs ekipage, med både SM, NM- och EM-medaljer, så laddar klubben inför det...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Gunnar
·
Dressyr Årets ponny och junior-SM i dressyr går i mitten av augusti. Det är överfullt i alla klasser utom kat C. I kat D är det 62 anmälda (40...
Svar
11
· Visningar
2 297
Senast: Fjellheim
·
D
Fälttävlan Är det någon som kan det här med lag-SM för ponnyer. Som jag har förstått har man ett lag på minst 4 ryttare, som startar över P80 och...
Svar
3
· Visningar
1 371
D
Fälttävlan Nu var det många år sedan jag tävlade fälttävlan och speciellt på ponny. Så hur är det egentligen med dessa nya regler? Vad jag läste på...
Svar
15
· Visningar
1 445
Senast: DreamOn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?