Emmmmma
Trådstartare
Tog in min häst från hagen idag, och när jag tog av täcket var hela hästen full i svullna partier... De största var 1-2 dm och typ 1 cm upphöjda. Det kliar som bara den på henne. Har haft kontakt med ATG-kliniken, men dom tyckte att jag skulle avvakta, då hon inte var svullen i ansiktet + att hon är pigg och har ingen feber. Nu kommer jag precis därifrån, och hon har börjat att få lite i ansiktet oxå, dock ingen feber.
Funderar nu på vart det kan komma ifrån. Det enda som är ändrat är att jag har köpt ny lucern, och den var mkt mörkare än den förra säcken jag köpte, men det var ungefär 2 veckor sen jag började med den nya. Samtidigt har hon betett sig lite konstigt under dessa två veckor.
Nån som har någon erfarenhet av detta??
Undrar om jag kommer kunna sova inatt, ser framför mig att hela huvudet svullnar upp, och att hon inte kan andas..
Funderar nu på vart det kan komma ifrån. Det enda som är ändrat är att jag har köpt ny lucern, och den var mkt mörkare än den förra säcken jag köpte, men det var ungefär 2 veckor sen jag började med den nya. Samtidigt har hon betett sig lite konstigt under dessa två veckor.
Nån som har någon erfarenhet av detta??
Undrar om jag kommer kunna sova inatt, ser framför mig att hela huvudet svullnar upp, och att hon inte kan andas..