Allergichock

Migo

Trådstartare
Nån begåvad SKK-domare kläckte ur sig att BCs i Australien faktiskt minsann både kan valla och vinna utställningar.

Men jo, om de tycker att detta är vallning så har han ju rätt. Grand f-ing champion vet ni!

Meanwhile in Europe: (film från 2011 Scottish Nationals, inga filmer ute än från WT som gick i helgen)

Förövrigt kom årets världsmästare Gin från kenneln som äger Frittes pappa. Heja Kennel Herd Em All! :banana::banana::banana:

Nån begåvad SKK-domare kläckte ur sig att BCs i Australien faktiskt minsann både kan valla och vinna utställningar.

Men jo, om de tycker att detta är vallning så har han ju rätt. Grand f-ing champion vet ni!

Meanwhile in Europe: (film från 2011 Scottish Nationals, inga filmer ute än från WT som gick i helgen)

Förövrigt kom årets världsmästare Gin från kenneln som äger Frittes pappa. Heja Kennel Herd Em All! :banana::banana::banana:

Det är en sådan extrem skillnad. Till och med jag som inte kan någonting ser ju det.

Men det var ju faktiskt en CHAMPINJON! Den var ju JÄTTEDUTTI!
Alltså... om den var champion, hur sjutton ser då de andra ut? I mina ögon såg det ut som att den mest sprang runt på måfå för att den fick lite kommandon för det. Vid något tillfälle i början så struntade den ju dessutom i fåren och nosade på marken istället?

Alltså... om den var champion, hur sjutton ser då de andra ut? I mina ögon såg det ut som att den mest sprang runt på måfå för att den fick lite kommandon för det. Vid något tillfälle i början så struntade den ju dessutom i fåren och nosade på marken istället?

Jag vet inte, och vill nog inte veta. Det importeras en del såna här genier till S också, det var bla ägaren till några av dem som skickade in anmälan till konkurrensverket för att hon inte fick avla fram registrerade avkommor efter dem utan att göra VP.

För hennes hundar KAN ju egentligen, de bara misslyckas fatalt när det är får i närheten.

I den första videon påminner det (fokuset, rörelserna) lite som om när jag försöker sikta Håkon in på en uppgift, och han är en lundehund. :idea:

Andra videon är mer hur det ska gå till! :D

Jag blev stressad av första filmen, tittade inte klart på den... (tittade klart på den andra :p )
Exakt! Första filmen såg hunden jätteoengarerad ut, som att den inte ens brydde sig om fåren. Såg ut som om den stod och nosade på marken också vid något tillfälle? Skulle lika gärna kunnat vara vilken annan lydig hund som helst som utförde dom uppgifterna.

Andra filmen var sjukt cool! Jäklar vad svårt alltså.

Såg på fejjan igår att en vän från gymnasietiden har en moster till Gin och en avkomma till hunden som kom 3:a :D
(Skryter mest för att ha något att komma med :angel::o:laugh:)

Och ang filmerna så håller jag med övriga, sista filmen är så häftigt att se! :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka