Hur gammal var han?![]()
34. Han är nio år äldre än mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gammal var han?![]()
Oj, tänkte om han var 1434. Han är nio år äldre än mig.
Han hängde till och med sin matchning, det blev en rolig fest och dom två åkte hem tillsammans. Hon fick klamydia.
Den här tråden drar upp många bortträngda minnen...
Dejtade en snubbe som var snygg men lite udda. Vi hade setts ett par gånger och efter en festkväll hamnade vi hemma hos honom och hade halvtaskigt fyllesex. Efteråt vill jag sova, varpå snubben deklarerar att han "aldrig sover tillsammans med någon" och undrar om inte jag ska gå hem nu? Jag meddelar att jag inte orkar det och tänker sova. Han börjar plocka ihop mina kläder och säger att jag kanske kan sova på soffan? Jag orkar typ inte röra mig så jag säger att det kan väl han göra själv om han nu vill sova ifred. Det slutade med att han sov på soffan. Dagen efter är han skitsur och jag tar mina saker och går hem. Vi sågs inte mer sedan...
Åh gud, jag skrattar så jag gråterVi skulle vara lite piffiga och duscha ihop i mitt badkar på en av våra första dejter. Allt gick bra fram till jag klev för långt bak i badkaret, ni vet där det börjar bli lite lutning för ryggen när man badar.
Följden blev att jag åkte på röven, fick världens fart som i en rutschkana och kom farande mot honom som ett stort V med benen rätt ut. Fällde honom typ med mufflan och slog dessutom bakhuvudet i badkaret.
Väldigt romantiskt!![]()
Hoppas han fick en rak höger. Inte okej!Under EM var jag och två andra tjejer ute i Göteborg. En av killarna som kommer fram och raggar på mig tar inte mina signaler om ”inte intresserad” utan är envist kvar alldeles för länge. När han till slut ger upp fortsätter vi roa oss men killen har visst inte gett upp än utan kommer så småningom tillbaka igen. Det slutar med att han mer eller mindre läxar upp mig för att mitt liv skulle vara mycket roligare om jag var mer open minded när jag sa att jag hade sambo och verkligen inte var intresserad. Efter utskällningen går han. Finally. Men nej då! Han kommer tillbaka en tredje gång och klämmer mig ordentligt på rumpan. ”It’s a nice ass though, you really should let loose more”
.
Hoppas han fick en rak höger. Inte okej!
Brukar tyvärr bli så när nån idiot gör saker man trodde folk inte var kapabla till.Tyvärr inte, jag trodde nog att jag var ganska med i matchen och skulle kunna freda mig men min hjärna frös bara![]()
hans mamma minsann sagt att man inte ska ligga med tjejer som har mens
När jag var singel ett kort tag så träffar jag en gammal klasskompis på krogen, vi drar hem till mig och har sex och han kommer på typ nolltid, jag är så paff så jag utbrister "är du redan klar?" han blir pionröd och skyller på nåt. Jaja vi är rätt packade så vi somnar, eftersom jag var rätt besviken på natten så kör jag en omgång till på morgonen och hoppades på bättre utdelning men han kommer rätt fort igen. Jag som aldrig varit med om liknande kan inte låta bli att utbrista "går det alltid såhär fort för dig?" han blir illröd och ursäktar sig och måste hem. Jag får lov att följa honom en bit på vägen till tågstationen så han inte går vilse. Vi hördes inte mer(eller jo, han hade faktiskt ringt mig nån morgon vid 04 ett bra tag efter och jag messade tillbaka att jag var på jobbet..). Såhär i efterhand så tyckte jag lite synd om honom men jag hade ju aldrig varit med om liknande..