Alla ni med polarhundar, upp med bilder! =)

Sv: Alla ni med polarhundar, upp med bilder! =)

Kul med respons på tråden =)
Jättefina vovvar man har sett bland inläggen!

/Tobbe

Mina "polarhundar" de har faktiskt husky i sig ;)

Ori, 50% Husky 25% vorsteh o 25% pointer
7487674.jpg

Tilly 75% Husky, 12,5%vorsteh 12,5% Pointer
7487770.jpg

o kolla här! :p hon har varit en kanooon draghund :D

7550528.jpg

Tilly alltså :p längst fram :)

Lite off topic men fy fan vad det är kul att köra drag! :love:
Nästa hund jag skaffar ska jag köra drag med. Fast då blir det nog på skidor bakom. ;)

Två siberian Husky killar 10 resp 9 månader.

En drag och en Show...

026.jpg

DSC00727.jpg

DSC00718.jpg

Jag är lite arg på mig själv för att jag aldrig körde i vinter. En kille som hyr vårt ena hus har närmare 30 siberian husky och grönländare som han kör med. Dom är fina! :love:

jätte fin teckning på (utställningshunden) Det finns ju så många olika färger å former nu mera på siberian husky! verkligen fint utseende och fin vinklar! det var roligt att se

*lånar*

Ozzy på Rossö
x1piY8UXP8GeRI_lFaYYIRrC1kyuFezvrBegyitquZPuYxj8SlNZUjfLCAYYYWIRQV5Ng7bs1YGJI0ewdv08_m1q6wQXvgmN6yxPutHapPcsWYbban0UqADGw

Åker skidor efter Ozzy nyåret 05/06

x1piY8UXP8GeRI_lFaYYIRrC6Uonr9uUoa7VVSjxeJF7bS9lhLOPziHUGSTWAkzNtr18HZlKkesrGlUeW9aWj8A2pNcX1EXdvWk6PI8FifN5-v36C517gMMgw

Ozzy sommaren -05

x1piY8UXP8GeRI_lFaYYIRrC9TAaBXJQ5DkA2iXb0QlJhRF2Ch5s5MKHzu9SylJoOh5OHbhiXtuzUFahO7NHQYC--rrAaMHuYOQaJrHym_BGDfrk3JrznEMiQ

x1piY8UXP8GeRI_lFaYYIRrCy3kv3Fr4ey1LxWhP3P2Ioj-i0pDeNmrKGko7R1xwFCcsqKA7ZvqF-rbNqn7humAI0V14aYfZePElBGrN1PimqcVnvyNNbVs3g

Hans två yngre syskon (från en annan kull). Våra nuvarande hundar... Sarek o Freja...

x1piY8UXP8GeRI_lFaYYIRrCzpP_MUTySRDztrxX6KtF9Vpx5B7Bmu-aWGrYUjLQ8FGsbKulycKjpebB0PL5dTf7yNlFE0kXuwp4ZS-RVtxakfkPzLOUr81CQ

Lortgrisen Freja :smirk:

x1piY8UXP8GeRI_lFaYYIRrCyp_3Ys0SSU5dEzb9-9yqD5WOZYFKuWK828wiiK_fjkBPkzbASfDQMvxxYDGhaHVmmm0byb2nM8i5vETW4tO1sExsyXoLc2KGQ

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 729
Senast: Shark
·
N
Övr. Hund Den här dagen kom att bli en väldigt ovanlig, men fruktansvärt trevlig dag =) Jag o frugan packade in oss själva i bilen tilsammans...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Nikkis
·
A
Övr. Hund Jag slår ihop 2 frågor i en tråd, hoppas det går bra :) Kan börja med att berätta lite bakgrundsinfo om jycken ifråga...
Svar
11
· Visningar
1 487
Senast: Atalantha
·
N
Övr. Hund Idag var vi ute och dragtrände våran kille. Har glömt kameran andra gånger, men den här gången kom jag ihåg den =) Bara kvar att få...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka