P
Pitbull
Nu är jag och sambon inte lite trötta på våra hundar
En helt vanlig dag kan se ut så här:
05.00 Sambo kliver upp och rastar dom vuxna hundarna
när han kommer in torkar han upp dom 24 pisspölarna och 38 diarre pölarna som hundarna gjort under natten.
Jag tar med hundarna till stallet 08.00 och den vuxna hanhunden skiter under dom timmar vi är i stallet typ 10 gånger(diarre såklart :smirk: )
Tiken(mamman till valparna) skiter ev 1 gång.
Sen åker vi hem Nån/några timmar(max 3) och åker ut till stallet.
Där skiter hanhunden 10 gånger till(som han gör på våra 3 timmars promenader annars) sen kommer vi hem och rastar av dom vuxna hundarna innan sambon ska sova (ca 23.00)
dagen börjar om 05.00 med att torka piss och skit igen
Det är dom vuxna hundarna(mamman och pappan till valparna) som skiter och pissar hej vilt. Och jag förstår att man har svårt att hålla tätt om man är risig i magen, vad beror det på?
Är det för att dom städar efter valparna, dvs äter deras avföring och kiss?
Jag är så trött på det så jag snart skänker bort kräken
En helt vanlig dag kan se ut så här:
05.00 Sambo kliver upp och rastar dom vuxna hundarna
när han kommer in torkar han upp dom 24 pisspölarna och 38 diarre pölarna som hundarna gjort under natten.
Jag tar med hundarna till stallet 08.00 och den vuxna hanhunden skiter under dom timmar vi är i stallet typ 10 gånger(diarre såklart :smirk: )
Tiken(mamman till valparna) skiter ev 1 gång.
Sen åker vi hem Nån/några timmar(max 3) och åker ut till stallet.
Där skiter hanhunden 10 gånger till(som han gör på våra 3 timmars promenader annars) sen kommer vi hem och rastar av dom vuxna hundarna innan sambon ska sova (ca 23.00)
dagen börjar om 05.00 med att torka piss och skit igen
Det är dom vuxna hundarna(mamman och pappan till valparna) som skiter och pissar hej vilt. Och jag förstår att man har svårt att hålla tätt om man är risig i magen, vad beror det på?
Är det för att dom städar efter valparna, dvs äter deras avföring och kiss?
Jag är så trött på det så jag snart skänker bort kräken