Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt så tänker jag också. Höll på att ge en lite mer ordningsam dressyrtränare en hjärnblödning när hon insåg att jag inte hade den blekaste aning om vad punkten jag skulle sikta på faktiskt hette. Hade jag varit duktigare på att styra hade det ju dock inte märkts, så hennes chock späddes väl liksom på av att hon insåg att jag siktade lite hafsigt "på punkten ngnstans framför domaren efter x". År tre i samma klass typ.Jag tänker mer... Från hörnet andra bokstaven ökad trav till sista...vänd rätt upp, andra bokstaven skänkelvikning till sista bokstaven osv... Jag har ju ridit några program under åren där dom ställt bokstäverna fel och spegelvänt så jag ser det mer positivt att inte lära mig vilken bokstav som står var
Jag tänker mer... Från hörnet andra bokstaven ökad trav till sista...vänd rätt upp, andra bokstaven skänkelvikning till sista bokstaven osv... Jag har ju ridit några program under åren där dom ställt bokstäverna fel och spegelvänt så jag ser det mer positivt att inte lära mig vilken bokstav som står var
Jag tänker mer... Från hörnet andra bokstaven ökad trav till sista...vänd rätt upp, andra bokstaven skänkelvikning till sista bokstaven osv... Jag har ju ridit några program under åren där dom ställt bokstäverna fel och spegelvänt så jag ser det mer positivt att inte lära mig vilken bokstav som står var
Jag med.All king Edwards horses can manage big fences fick jag lära mig
Samma här! "Snett igenom från andra bokstaven till sista" Samma sak med bakdelsvändningar, aldrig lärt mig om de ska vara till höger eller vänster, jag kör mot domaren eller från domaren.
Nästan men inte riktigt samma för mig: All king Edwards horses cannot manage big fences. Lite mer negativ alltså .All king Edwards horses can manage big fences fick jag lära mig
Jag har också en variant på denna: All king Edwards horses carried many brave fighters.Nästan men inte riktigt samma för mig: All king Edwards horses cannot manage big fences. Lite mer negativ alltså .
Jag har också en variant på denna: All king Edwards horses carried many brave fighters.