Alla fel...

Sv: Alla fel...

Var en bild på en ponny med rockard. loksele, utan svängel och utan dragliner som jag träffade på i går.
Men kom på att jag trots allt inte ville "hänga ut" ägaren så jag tog bort det, om ni undrar vad som stod i dena tråd

Bra tänkt, men tipsa ägaren om att besöka denna sidan eller clifford.se. kanske det då går upp ett ljus för denne intet ont anande ägaren.

Har du något bra förslag på vad jag ska säga till henne?
Ägaren är en äldre dam så jag vet inte om hon är så mycket för datorer...
Känner inte henne direkt, men ser dom då och då komma körandes.
Än är vi bara på "vilken söt häst" stadiet...

Du har inget eget korrekt utrustat ekipage att visa upp? Det kan skapa en diskussion och så ser man ju att draglionor och baksele verkligen behövs.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: CaisaCax
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
629
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 640
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare