alla era bästa hästtips

Sv: alla era bästa hästtips

Kl

Har man flytande liniment så går det väldigt bra att sätta på ett sprey munstycke på flaskan, så blir det väldigt mycket lättare att applicera linimentet!

Om man som jag lyckats slarva bort pumpen till B-vitaminerna :o, så kan man ta en vanlig pump-tvåls-flaska. Diska ur den ordentligt, höll i vitaminerna och kolla hur många pump som motsvarar den rek. dosen vitaminer. Billigt och bra. :D

H2O-bag (finns på Hööks) är min bästa (häst)investering på länge! Så jäkla enkelt att fylla vatten utan att släpa massa hinkar! Föredrar till och med det framför att slanga vatten. Vi har ca 100 meter från vattenkran till lösdriften.

Liknande trådar

Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
637
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
13
· Visningar
693
Senast: Rosett
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 580
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka