alla era bästa hästtips

Sv: alla era bästa hästtips

Kl

Har man flytande liniment så går det väldigt bra att sätta på ett sprey munstycke på flaskan, så blir det väldigt mycket lättare att applicera linimentet!

Om man som jag lyckats slarva bort pumpen till B-vitaminerna :o, så kan man ta en vanlig pump-tvåls-flaska. Diska ur den ordentligt, höll i vitaminerna och kolla hur många pump som motsvarar den rek. dosen vitaminer. Billigt och bra. :D

H2O-bag (finns på Hööks) är min bästa (häst)investering på länge! Så jäkla enkelt att fylla vatten utan att släpa massa hinkar! Föredrar till och med det framför att slanga vatten. Vi har ca 100 meter från vattenkran till lösdriften.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Ananazen
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
364
Senast: sweep
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
445
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama