Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har man flytande liniment så går det väldigt bra att sätta på ett sprey munstycke på flaskan, så blir det väldigt mycket lättare att applicera linimentet!
Om man som jag lyckats slarva bort pumpen till B-vitaminerna , så kan man ta en vanlig pump-tvåls-flaska. Diska ur den ordentligt, höll i vitaminerna och kolla hur många pump som motsvarar den rek. dosen vitaminer. Billigt och bra.
H2O-bag (finns på Hööks) är min bästa (häst)investering på länge! Så jäkla enkelt att fylla vatten utan att släpa massa hinkar! Föredrar till och med det framför att slanga vatten. Vi har ca 100 meter från vattenkran till lösdriften.
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.