Alkoholfri drink?

Problematisk

Trådstartare
Bomba mig med förslag på alkoholfria drinkar! Inte "bara" Shirley Temple, men grenadine verkar vara en vanlig ingrediens, är det gott?
Något annat förslag som är gott?
Jag funderar på nån "exotisk" fruktjuice? Någon schweppes? "Finare" läsk? Limeskiva, jordgubbe?
Helt enkelt, alla förslag ni kommer på :up: Försökt googla men hittar bara barnsliga halloweendrinkar...

Bomba mig med förslag på alkoholfria drinkar! Inte "bara" Shirley Temple, men grenadine verkar vara en vanlig ingrediens, är det gott?
Något annat förslag som är gott?
Jag funderar på nån "exotisk" fruktjuice? Någon schweppes? "Finare" läsk? Limeskiva, jordgubbe?
Helt enkelt, alla förslag ni kommer på :up: Försökt googla men hittar bara barnsliga halloweendrinkar...

https://www.ica.se/recept/utan-alkohol/drink/

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Förra veckan plockade jag första fästingarna så nu har jag satt på fästingmedel, ok fine. Så i dag mötte slyngeln ormar för första...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: kayoba
·
Utrustning Har funderat på att dte kanske skulle vara smart att teckna en försäkring till transporten och alla bolag kräver ju godkända lås. Det...
Svar
12
· Visningar
4 110
Senast: mumin
·
Träning Läs Gärna, dock långt: För 6 ½ år sedan var jag med om en svår ridolycka. Det har satt sina spår, och värre blir det ju äldre jag...
Svar
7
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve
  • Födda 2022

Omröstningar