Albion Legend & K2=samma sadel??

J

Java87

Har hittat en gammal bild på en äldre Albion Legend 5000 som ser kanontrevlig ut. Dock hittar jag den ingenstans på annons. När jag söker på Albion Legend på annonser står det alltid Legend K2. Är de nyare legenderna samma sak som Albion K2? Har provridit en ny K2:a å tyckte INTE den va så trevlig. Har dock fått för mig att legenden ska vara annorlunda.
Men är det samma sadel bara att man benämner dem olika behöver jag ju lixom inte leta mer..
Vet ni? Är det "same shit, different name" ;)

Sv: Albion Legend & K2=samma sadel??

Men kom igen nu bukare;) Ni brukar ju va så duktiga!

Sv: Albion Legend & K2=samma sadel??

Har ägt 2 Albion Legend. Sålde sista för ca 6 år sedan. Den legenden är inte lik K2.

Liknande trådar

Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 582
Senast: Magiana
·
Utrustning Vi har tyvärr hamnat i sadelträsket igen :( Måste byta ut hästens hoppsadel som jag tycker mycket om för den kommer ganska snart att...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Theodor
·
Utrustning Letar dressyrsadel till min häst. Rak rygg och liten manke! Blev rekomenderad att prova en albion av sadelprovaren. Tyvärr hade hon...
Svar
4
· Visningar
2 583
Senast: HannaZ
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min ponny som är korsning arab/fjording. Araber är ju inte precis kända för sitt goda sadelläge så jag...
Svar
3
· Visningar
2 659
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka