Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÄNTLIGEN! Fläderblom är hysteriskt dålig. Stark syntetisk smak. Som diskmedel.Trillingen försvann ju för några år sedan och den ersattes av fläderblom. Nu är det dags igen och fläderblom får stryka på foten och istället får vi lime. Jo ja tackar ja
. Ska bli spännande med lime
![]()
Trillingen försvann ju för några år sedan och den ersattes av fläderblom. Nu är det dags igen och fläderblom får stryka på foten och istället får vi lime. Jo ja tackar ja
. Ska bli spännande med lime
![]()
Vad är skillnaden mellan Aladdin och Paradis? Har alltid undrat
Möjligen. Det tar nog ett bra tagKan dom inte bara ta tillbaka trillingen?!?!
Aladdin - mörk Paradis - ljusa pralinerVad är skillnaden mellan Aladdin och Paradis? Har alltid undrat
Jag tycker att Marabou har totalförstört dessa chokladpraliner. Förut var dom sjukt goda, men nu smakar chokladen syntet och de flesta fyllningarna är skitäckliga.
Möjligen. Det tar nog ett bra tag![]()
Finns den ute i butik nuKänns inte som någon gråter över fläderblomspralinen. Jag gillar fläder, men den där var inte alls god. Lime känns bättre, men de lyckas väl få den att smaka konstigt också.
Nu har jag provat limen och den var så förföriskt god o smarrigTycker också att trillingen kan komma tillbaka, men å andra sidan så köper jag inte längre choklad från Marabou eftersom de har palmolja i alla sina produkter vad jag sett på innehållsförteckningarna.