Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen! Får dina hanar totalt spel och simmar omkring som idioter när någon av honorna är redo för barnmakeri?Såg idag en av räk-hanarna åka på ryggen på en av honorna. Var de i full fart med att göra fler räkor då?
Jag vet faktiskt inte Jag tycker att de beter sig ganska lika hela tiden, men å andra sidan verkar jag ha dräktiga honor typ hela tiden så eh... De verkar trivas i alla fall!Antagligen! Får dina hanar totalt spel och simmar omkring som idioter när någon av honorna är redo för barnmakeri?
Jag är så TRÖTT på hur mina amanopojkar beter sig så fort Tant har slängt av sig kläderna för det där frenetiska simmandet är inte helt olikt hur räkor beter sig när det är något fel på vattnet och jag blir så orolig varje gång! Även fast jag vet att det börjar närma sig ömsning för Tant så kan jag inte andas ut föränn hon kommer ut och visar att hon bytt om. Jag ser aldrig polkagris-räkorna bete sig så men jag har inte sett någon av dem ha rom heller.
En av de nya crystal red:
Visa bifogad fil 132426
Vad är han för art?
Han är en Pterygoplichthys disjunctivus.Vad är han för art?
Ok L mal?Han är en Pterygoplichthys disjunctivus.
Japp, ingen aning om vilket L-nr dock eller om arten ens har något.Ok L mal?
Min Vampyria är en L029a
Vampyr pleco heter de
Minns inte latinska namnet
OkJapp, ingen aning om vilket L-nr dock eller om arten ens har något.