Akupunktur på hästar

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Balibusen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 901
B

Balibusen

Min häst fick akupunktur i korset igen i tisdags och hon är som en helt ny häst! :) Någon annan som har användt sig av denna metod på sin häst?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Akupunktur på hästar

min fick det efter han fick lite låsningar upplåsta tycker han är lite bättre men inte nån jättestor skillnad kan dock bero på att han inte haft så stora problem innan

Sv: Akupunktur på hästar

Jag har använt akupunktur i rent smärtstillande syfte med bra resultat, för att bryta ett negativt mönster.

Liknande trådar

Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 131
  • Låst
Hästvård Någon som vet vilken hästars som Oskar Öhrströms häst Ivory är? Det finns hästraser som orkar mer än andra , men var fick Oskar och...
Svar
3
· Visningar
340
Senast: Görel
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 299
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka