Åkre Lurifax

Ballerina

Trådstartare
Är lite nyfiken på vad ni tycker om denna hingst?
Exteriör?
Tävlingsresultat?
Någon som tänkt betäcka med han?

Ja, säg vad ni tror om honom helt enkelt!

Sv: Åkre Lurifax

Har du tittet på www.stallblindheim.no ?
Jeg har sett han en gang i norge og han imponerte meg.

OBS: Jeg har svært lite kunnskaper om kaldblods. :o

Sv: Åkre Lurifax

Det handlar om en tidig individ som kanske har lite svårt att växa in i yppersta eliten. Stammen är väl ok, det finns några riktiga toppar, men inte så stor bredd (på mammans sida alltså). Helt ok exteriört. En sån där typisk hingst som man inte vet riktigt var han hamnar, troligen en medelgod hingst, så där på förhand. För min del är han inte intressant i nuläget, jag avvaktar tills jag ser lite mer hur avkommorna ser ut. Men det är i mitt tycke en hingst som väl visst kan vara värd att prövas, finns många betydligt sämre hingstval.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
1 351
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ligger vaken, alldeles för sent, med alldeles för mycket tankar som snurrar. Sådant där som jag tror att jag vill dela med mig av i...
Svar
13
· Visningar
1 650
Senast: MML
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Diabetes typ 1, hur stöda?
  • Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar