Akademiskt på islandshäst??

A

Akademic User

Hejsan! Jag skulle vilja veta om någon annan än jag också rider akademiskt på islandshästar?
Och är det någon som känner till Eva Jälmbrant?

Sv: Akademiskt på islandshäst??

Jag har gått några helgkurser för Katrin W. Hon är verkligen duktig och effektiv. Fått mycket hjälp med att få fram avslappnade hästar som lyssnar bra då jag hade en så spänd häst när jag kom första gången.

Tyvärr missar jag årets kurstillfälle då jag redan bokat in mej på en annan kurs för en islandshästtränare. Jag har dock haft mycket hjälp av det jag lärt mej innan.

Ja visst är hon?! Den absolut bästa tränaren jag har mött! Helt underbar med djur...

Har du varit hemma hos henne nån gång?

Jag gör! Rider AR på islandshäst, alltså.

OlleAtlas

Jag har precis börjat med min islandshäst:love:

Nej, men det var några som åkte upp till henne från Skåne....tyvärr studerade jag.:crazy:
Och tyvärr verkar hon inte dyka upp här nere igen, vad jag vet...

Ja jag känner Eva J, en underbar människa och jag har varit hos henne på kurs värt varenda krona!!

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
171
Senast: Sryoqwe
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 741
Senast: Badger
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka