åka bort med katten

tipsy

Trådstartare
hur gör ni med kattlådan när ni åker och hälsar på nån och stannar i några dagar och tar med er katten? är ju rätt svårt att släpa med den. finns det nån smart lösning?
 
Sv: åka bort med katten

Sturdibox finns, hoppfällbar och vattentät kattlåda. Googla på sturdibox.
 
Sv: åka bort med katten

Det finns ju riktigt små utställning/kattunge lådor som lätt får plats i en väska.
Kostar under 50 lappen.
 
Sv: åka bort med katten

Rör det sig om en katt och endast ett par dagar har jag använt mig av ett ölflak eller klippt till annan kartong. Sedan kan man lägga en tidning i botten och bra sand över. Har funkat jättebra de gånger jag haft med mig katt sådär, vilket jag gjorde rätt mycket ett tag :).
 
Sv: åka bort med katten

Rör det sig om en katt och endast ett par dagar har jag använt mig av ett ölflak eller klippt till annan kartong. Sedan kan man lägga en tidning i botten och bra sand över. Har funkat jättebra de gånger jag haft med mig katt sådär, vilket jag gjorde rätt mycket ett tag :).

ja men det var ju smart
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
638
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 742
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
626
Senast: ufot
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
786
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp