åka bort med katten

tipsy

Trådstartare
hur gör ni med kattlådan när ni åker och hälsar på nån och stannar i några dagar och tar med er katten? är ju rätt svårt att släpa med den. finns det nån smart lösning?

Sv: åka bort med katten

Sturdibox finns, hoppfällbar och vattentät kattlåda. Googla på sturdibox.

Det finns ju riktigt små utställning/kattunge lådor som lätt får plats i en väska.
Kostar under 50 lappen.

Rör det sig om en katt och endast ett par dagar har jag använt mig av ett ölflak eller klippt till annan kartong. Sedan kan man lägga en tidning i botten och bra sand över. Har funkat jättebra de gånger jag haft med mig katt sådär, vilket jag gjorde rätt mycket ett tag :).

Rör det sig om en katt och endast ett par dagar har jag använt mig av ett ölflak eller klippt till annan kartong. Sedan kan man lägga en tidning i botten och bra sand över. Har funkat jättebra de gånger jag haft med mig katt sådär, vilket jag gjorde rätt mycket ett tag :).

ja men det var ju smart

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 125
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025