wrangler
Trådstartare
Jaha, hur ska man göra??? Mina katter verkar vara extremt fertila och nu har jag tröttnat på att ha typ fyra kullar kattungar om året på två honor... Har inte velat använda P-piller eftersom meningen ju är att dom ska kastreras, men eftersom jagpenbarligen aldrig kommer till skott bad jag veterinären att skriva ut ett recept sist han var ute för en hästvaccination. Så långt allt väl...
Nu skulle jag ge den ena honan (som har en kull för tillfället, den andra är redan dräktig...) sitt piller och det är ju med fara för livet man sticker ner fingrarna där!!
Huuur ska man göra för att få i dom piller på ett smart sätt? Glöm det där med att smula sönder o ge i nåt gott, det är mina KATTER det handlar om!!
Hade det varit nån av grabbarna hade det varit lugnt, bara att öppna o trycka ner. Varför går det inte på brudarna? Grrrrrr
Nån med bra tips!? Måste ju fixa det här en gång i veckan *2.....
Nu skulle jag ge den ena honan (som har en kull för tillfället, den andra är redan dräktig...) sitt piller och det är ju med fara för livet man sticker ner fingrarna där!!
Huuur ska man göra för att få i dom piller på ett smart sätt? Glöm det där med att smula sönder o ge i nåt gott, det är mina KATTER det handlar om!!
Hade det varit nån av grabbarna hade det varit lugnt, bara att öppna o trycka ner. Varför går det inte på brudarna? Grrrrrr
Nån med bra tips!? Måste ju fixa det här en gång i veckan *2.....