Airway från Equimin, någon som har använt?

Novali01

Trådstartare
Som rubriken säger så vill jag gärna höra om någon har använt detta preparat och om det funkat mot hosta.
Eller om det går lika bra att blanda örterna själv. Vad tror ni? Är flytande bättre eller att ge torkade örter?

Sv: Airway från Equimin, någon som har använt?

Puttar upp...

Verkligen ingen som använt detta preparat??

Sv: Airway från Equimin, någon som har använt?

Jag har varit åf för equimins och har sålt ganska mycket at AirWayen...samliga kunder har varit mer än nöjda och alltid kommit åter, har mycket travare och de som haft halsproblem har blivit helt bra om jag får skryta :D

Liknande trådar

Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 061
Senast: hamilton1
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 999
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31