Airtag till barnvagn?

Nelumbo

Trådstartare
Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna spåra andra (vilket såklart är toppen!) om att de ”larmar” när tagen rör sig med andra.

Är det någon som har air tags? Om mormor tex är ute med barnvagnen kommer den då skicka notiser till henne hela tiden om att hon har en okänd air tags med sig?

Eller finns det någon som har bra förslag på andra typer av spårning som man kan ha på barnvagnen om den skulle bli snodd?

Om mobilen som är kopplad till airtagen inte är med brukar man få notis om att en airtag följer med en. Vill inte minnas att det blir ”massa notiser” utan bara en som är rätt lätt att strunta i om man vet varför. Det är ju i fall man skulle få en på sig utan att veta (t ex kontrollerande partner) som den varnar liksom, men ser inte varför den skulle varna mer än en gång per tillfälle. Men ja det blir ju en notis varje tillfälle som mormor är ute med vagnen.

Liknande trådar

Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 297
Senast: Emtherlia
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 256
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 480
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 599
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka