Evergreen

Trådstartare
Vad är det för fel på min dator? :crazy:

Som jag skrivit förut, det funkar inte att redigera dokument på tripods WebFTP, men det funkar inte heller att öppna upp Geocities sidbyggarprogram!

Båda grejerna har funkat förut, men för en tid sen fick vi den där internetvirusmasken, och datorn kraschade och fick omformateras, tror det har något med det att göra.
Man MÅSTE ju kunna ställa in den på ngt sätt så det funkar? :confused:
 
Hej!

Lite svårt att svara på vad som händer när man inte vet vilka felmeddelanden du får när du försöker göra dessa två saker.

Det har förmodligen, precis som du skriver, någonting att göra med ominstallationen av programvarorna. Använder du andra versioner av programvarorna idag än du gjorde när det fungerade? Kolla detta, förmodligen gör du inte det och då kan det uppstå något problem.

Det kan låta lite komplicerat, men det händer lite nu och då att filer från olika programvaror i datorn krockar. Det kan tex vara så att du installerar ett nytt program som lägger in en gammal version av en fil. Samma fil används för ett annat program. Sedan när du kör det andra programmet fungerar det inte längre, pga din nyinstallation.

Vad händer, vilka felmeddelanden får du? Är du säker på att felet ligger hos dig och inte hos leverantören? Har du försökt flera gånger?

Lycka till!

Mvh Ulrika
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 331
Skola & Jobb Hur viktigt skulle du säga att det är med en "läslig handstil" idag, när nästan allt skrivs på dator? Jag har två söner, där den ena...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 955
Senast: Inte_Ung
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 442
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 638
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp